Grafik zajęć

SALA GÓRNA

ponwtśrczwptsobnie
10:00
18:00
19:00
20:00
21:00

 

SALA DOLNA

ponwtśrczwptsobnie
10:00
11:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00

 


BODY SHAPE – ćwiczenia, których celem jest wzmocnienie i wyrzeźbienie wszystkich partii ciała. Na zajęciach często stosowane są lekkie hantle lub odważniki kettlebell. Body shape cieszy się szczególnym zainteresowaniem pań, ponieważ to świetny sposób na kształtowanie sylwetki

BRZUSZKI I ROZCIĄGANIE – krótkie 40-minutowe zajęcia. Około połowy czasu zajmuje trening mięśni brzucha, pozostałe 20 minut to ćwiczenia rozciągające

BRZUCH UDA POŚLADKI – ćwiczący koncentrują się na modelowaniu brzucha, ud i pośladków

BULGARIAN BAG – ćwiczenia z workami bułgarskimi (waga od 5 kg do ponad 30 kg) Jest to ciężki trening wytrzymałościowo-siłowy, wzorowany na treningu bułgarskich zapaśników. Spodoba się wszystkim tym, którzy po zajęciach lubią wyczołgiwać się z sali „w kałużach krwi i potu” Fitness LEON jest jedynym klubem w Polsce gdzie odbywają się takie zajęcia

DANCE – zajęcia taneczne. Polecamy wszystkim lubiącym spalać kalorie w tańcu

FITBALL – zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek fitball. Celem jest wzmocnienie głębokiej muskulatury posturalnej, tak ważnej dla naszych kręgosłupów. Dlatego trening fitball jest ważnym elementem walki z bólami pleców.

GIRIEWOJ SPORT – zajęcia z odważnikami kettlebell, prowadzony zgodnie z tradycyjną rosyjską szkołą giriewoj sport. Charakterystyczne jest przywiązywanie ogromnej wagi do nienagannej techniki wykonywanych ćwiczeń. Na tych zajęciach raczej nie padniesz ze zmęczenia, z pewnością jednak nauczysz się jak ćwiczyć z kulami i nie zrobić sobie krzywdy

JOGA – joga w Fitness LEON daleka jest od jej ortodoksyjnych form. To ćwiczenia jogi pozbawione zupełnie otoczki duchowej. Ćwiczenia dla wszystkich, także tych zupełnie nierozciągniętych. Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą być elastyczni, zwinni i gibcy – jeżeli tylko będziecie ćwiczyć regularnie to gwarantujemy, ze osiągniecie ten cel

KETTLEBELL – zajęcia z kulistymi odważnikami. Poprawiają wytrzymałość, siłę, koordynację ruchów, gibkość i szybkość. Są po prostu uniwersalne i dlatego na Wschodzie obowiązkowe w wojsku, policji, straży pożarnej, służbach celnych i granicznych. Fitness LEON był pierwszym klubem w Polsce, który przed laty wprowadził te zajęcia. Zaufajcie naszemu doświadczeniu

KICKBOXING – sztuka walki, która łączy w sobie kopnięcia i bokserskie ciosy pięścią. Niezwykle dynamiczne zajęcia. Uwaga Panie: nie bójcie się, zazwyczaj kobiety stanowią połowę lub nawet większą część uczestników.

KICKBOXING DZIECI – do grupy zapisujemy dzieci od 7 roku życia. Walk jest mało za to bardzo dużo ćwiczeń ogólnorozwojowych.

PILATES – trening uniwersalny dla każdego, bez względu na płeć, wiek czy stopień sprawności fizycznej. W wariancie prowadzonym w Fitness LEON przypomina tradycyjną gimnastykę ogólnorozwojową, której celem jest wzmocnienie i uelastycznienie mięśni, włącznie z tymi najmniejszymi, położonymi głęboko. Zajęcia są ważnym elementem terapii pleców, kształtowania sylwetki i budowania szeroko rozumianej sprawności

ROWERKI – zajęcia na rowerkach stacjonarnych. Ostra jazda przy dobrej, mocnej muzyce. Trudno o zajęcia na których w krótkim czasie spalicie więcej kalorii. Każdy ćwiczący sam reguluje obciążenie treningowe, dlatego obok siebie mogą ćwiczyć osoby świetnie wysportowane i amatorzy zaczynający swoją przygodę z aktywnością fizyczną

ROZCIĄGANIE – zestaw ćwiczeń polegających na rozciąganiu mięśni. Szczególnie polecamy osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji. Bóle pleców stosunkowo rzadko spowodowane są urazami kręgosłupa, bez porównania częściej ich przyczyną są nierozciągnięte mięśnie

TABATA – to niezwykły sposób ćwiczenia o którym mówi się, że w ciągu 20 minut osiągniemy tyle co w 1,5-godzinnym treningu tradycyjnym. Polega na naprzemiennym 20-sekundowym bardzo intensywnym wysiłku i 10-sekundowym odpoczynku. Po wykonaniu 8 serii można odpocząć odrobinkę dłużej. To nie jest łatwe, trzeba dać z siebie naprawdę wszystko ale efekty, które nie każa na siebie długo czekać są zasłużoną nagrodą

TRENING FUNKCJONALNY – niezwykle intensywny trening dla wszystkich tych którzy uwielbiają „ostrą jazdę bez trzymanki”. Płacz i zgrzytanie zębów towarzyszy dynamicznym ćwiczeniom z wykorzystaniem worków bułgarskich, młotów kowalskich, odważników kettlebell, maczug clubbell czy piłek lekarskich

ZDROWY KRĘGOSŁUP – Celem zajęć jest wzmocnienie i uelastycznienie muskulatury odpowiedzialnej za prawidłową pozycję i pracę kręgosłupa. Podczas ćwiczeń koncentrujemy się na wzmocnieniu pleców i brzucha (acz nie tylko, do pracy zmuszane są niemal wszystkie mięśnie) oraz małych mięśni głębokich. Dużą uwagę przywiązujemy też do rozciągania. Zdrowy kręgosłup to mieszanka ćwiczeń z pilates i jogi (z przewagą tego pierwszego) Zalecamy nie tylko osobom skarżącym się na ból pleców ale i wszystkim zaczynającym swoją przygodę z aktywnością fizyczną lub wracającym do niej po długiej przerwie.

ZUMBA – bardzo spontaniczna forma tańca, łączy w sobie elementy licznych tańców latynoamerykańskich i innych gorących rytmów. To jedne z niewielu zajęć gdzie uśmiech ani na chwilę nie opuszcza twarzy uczestników

ZUMBA TONING – Podczas tańca używa się lekkich ciężarków (toning sticks), które grzechoczą jak latynoskie marakasy. Skutkiem jest nie tylko spalanie kalorii ale wzmocnienie mięśni i modelowanie sylwetki

ZRÓB SZPAGAT – większość z nas może po 6-12 miesiącach regularnych ćwiczeń zrobić szpagat. To cel tych zajęć